מערכות ניהול מידע

מערכות מידע פורטל מדיה מתמחה בהקמת וניהול פרויקטים של פיתוח והקמת מערכות לניהול מידע מבוססות דפדפן. מערכות לניהול קשרי לקוחות – CRM מערכות לניהול כרטיסי תמיכה וקריאות שירות - Ticket System

 

מערכות מידע בפורטל מדיה

 

 

מערכות  CRMהטמעת מערכות לניהול לקוחות (Customer Relationship Management) כשירות ענן בחוות שרתים של שרתי החברה. המערכת מסייעת לניהול האינטראקציה עם לקוחות קיימים ולקוחות עתידיים של החברה. מתמקדת בשימור לקוחות ושיפור מערכות יחסים עסקיים ומנתחת נתוני היסטוריה של הלקוחות בכדי לעודד את הצמיחה במכירות. בשנים האחרונות הטמענו עשרות מערכות שונות מבוססות קוד פתוח לקהל לקוחותינו שעזרו לאסוף ולאגד מידע מערוצים שונים, לרבות אתר האינטרנט של החברה, טלפונים, דוא"ל, חומרי שיווק ומדיה חברתית. באמצעות המערכת, לא אחת החברה לומדת יותר על קהל היעד שלה והדרך הטובה ביותר להניע אותו לפעולה וגורמת לשיפור תכנון הצעדים העסקיים של החברה. נשמח להיפגש ולהבין את הצרכים העסקיים שלכם ולהציג את הפתרון המתאים ביותר עבורכם.

 

 

מערכות Ticket System עסקים המספקים שירותי תמיכה ללקוחותיהם בתחומים השונים נדרשים לנהל ולעקוב אחר פעילותם בצורה מקצועית ופשוטה עבור מקבלי השירות, חברות פרויקטים שונות נדרשים למערכות כגון אלו לצורך ביצוע מעקב שוטף אחר תקלות ובאגים במהלך הפרויקטים. פורטל מדיה מתקינה ומטמיעה מערכות מסוג אלו לניהול, מעקב ותמיכה בקריאות שירות ובאגים עבור מחלקות התמיכה והמשתמשים בארגון. המערכות מבוססות קוד פתוח עם התאמה מלאה לדרישות הארגון.

 

 

מערכת בהתאמה אישית פורטל מדיה מפתחת מערכות לניהול עסקים מתחילת תהליך האפיון והתכנון, דרך תהליך הפיתוח וכלה בתהליך היישום כמערכת Saas (System as a services). אתה כלקוח מקבל מערכת מוכנה ללא כל צורך ברכישת חומרה לארגון שלך ומתמקד בעבודה השוטפת. אנחנו דואגים לכל הצד האדמיניסטרטיבי ע"י ביצוע שירות תחזוקה שוטפת, עדכוני מערכת ובדיקות חומרה ושרתים יומיים כדי להבטיח את פעולות המשתמשים ללא צורך בהתעסקות יתרה מהצד שלך. בין אם מדובר בלקוחות פעילים, הזדמנויות או ספקים המערכת בנויה בצורה מודולרית כאשר חבילת הבסיס נותנת את הפתרון מתאים לכלל העסקים ואפשרות להוספת מודולים נוספים לפי הצורך העסקי.

 

פנו אלינו לתיאום פגישה, לאפיון המערכת הנדרשת לניהול העסק שלך.